Friday, September 12, 2008

(off record) MAJLIS BERBUKA PUASA





semalam 11 ramadhan 1429 hijrah Persatuan Pembimbing Rekreasi Luar Uitm (PERLU) telah mengadakan satu majlis berbuka puasa bertempat di bangunan kolam renang Uitm.



Betul kata En Hisyam coretan di kala senggang majlis sebegini baik untuk bukan sahaja mengeratkan silaturahim sesama ahli tetapi juga dapat megelakkan daripada menjadi "beruk bilik" kerana apa yang kita lakuakan sekarang akan menjadi kenangan dalam hidup kita apabila suatu hari nanti kita bergelar alumni.


dengan melakukan majlis sebegini juga junior-junior macam saya dapat mengenali senior-senior (alumni) yang mana sebelum ini tidak sempat bertemu dengan mereka kerana mereka juga turut serta menjayakan majlis.


sekali lagi terima kasih kepada mereka yang dapat meluangkan masa untuk berbuka puasa bersama-sama serta menunaikan solat sunat terawih beramai-ramai.


tetamu yang hadir

(Penasihat) @ En Hisyam & keluarga, Cik Suhana & En Nassrudin

(Alumni) @ En Mazlin & keluarga, En Rafsan, En Azmi, En Raziff, En Helmi,
En Elham, En Mustakim, En Yasir, En Hafis, Cik Bebika, Cik Sue, En Izamudin & En Nazri

(Ahli) @ Hisyam, Amir, Boyington, Dasri, Shariman, Sofwan, Mubin, Hazriq, Ecah, Elail, Hajar, Dayah, Ija, Atih, Angah, Tengku, Atiq, Lenny, Dilla & Ayu

4 comments:

paklong said...

ellop kengkwn skian...jikalu mengenali lelaki poyo dalam gamba diatas,silalah add sebagai kwn blogger anda k..trime kasih dan slamat bepose..

http://myoutdoorrecreation.blogspot.com/

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

nape xde org nk komen..
ko create r cite yg menarik skit..

sname said...

ko x ajak aku ya bah..
xpa...
aku igt..

aQu daN SesuAtu said...

ajak apa ba?
ko jsuh ba?
sorry ba?
nanti kt g mancing sama2...
aqu sayang ba kau..