Sunday, October 26, 2008

(off record)14 minggu berakhir

assalamualaikum dan salam sejahtera semua........

selepas sahaja 14 minggu berkuliah, maka secara automatik demam akan datang bertandang kepada sesiapa sahaja yang bergelar pelajar universiti atau kolej. walaupun demam tersebut boleh di kategorikan demam yang tidak membawa maut tetapi bisanya sagat dan sangat lagi sangat berbisa daripada bisat semut dan hempapan gajah.

ini kerana demam inilah yang menentukan masa depan pelajar setelah memulas otak, melipat tangan, menembak soalan, membom tidur, dan bermacam-macam lagi lah selama 14 minggu n 1 minggu cuti.

daripada demam ini jugaklah yang akan menentukan seseorang itu berjaya membawa sekeping kertas yang sangat2 di idamkan oleh semua orang yang bergelar pelajar, murid, dan anak didik.

demam tersebut adalah demam menjawab soalan FINAL EXAM.... selamat berFINAL EXAM.......

p/s kepada guru-guru, pensyarah-pensyarah, kawan-kawan, sahabat-sahabat, saudara-saudari, teman-teman, rakan-rakan, dan semua yang penjegok-penjegok blog saya mohon maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap sama ada sengaja atau tidak (Raya ke-27) dan saya memhon jasa baik kalian semua DOAKAN KEJAYAAN KAMI DALAM FINAL EXAM...... AMIN....

3 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

apa bahasa da....

teamtact said...

good luck....boxer

bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella-bella....

P.e.a.C.H said...

b nape x update blog lg ni?????
bby dh balik uma mak dh...
nnt ley la kte ym...
wndu kt die....
hehehehe